نماد سایت مجاهدت

سردار تقی‌زاده: در تولید«جنگنده کوثر» به موفقیت‌های عالی رسیده‌ایم

سردار تقی‌زاده: در تولید«جنگنده کوثر» به موفقیت‌های عالی رسیده‌ایم



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از مشرق، سردار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری و اقدامات صورت گرفته در وزارت دفاع برای تحقق این خواست فرماندهی کل قوا، گفت: در وزارت دفاع اقدامات بسیاری خوبی را در راستای تحقق جهش تولید انجام دادیم.

بیشتر بخوانید:

امیر نصیرزاده: اقتدار نداشتیم تا امروز صدها بار به ما حمله می‌کردند/ جنگنده کوثر ارتقا می یابد

وی برنامه ریزی در جهت توسعه تولید صنایع موشکی را یکی از مهمترین راهبردهای وزارت دفاع برای تحقق شعار سال اعلام کرد و گفت: به صورت گسترده اقدامات بسیار مجدانه‌ای در توسعه صنایع موشکی و به خصوص برای موشک‌های دقیق و نقطه زن انجام داده‌ایم.

جانشین وزیر دفاع درباره اقدامات این وزارت خانه در حوزه موشک‌های کروز نیز، گفت: اقدامات مجموعه صنعت دفاعی کشور در عرصه موشک‌های کروز نیز بسیار فاخر بوده است و این مسیر همچنان ادامه دارد.

سردار تقی زاده تصریح کرد: در عرصه دریا و پدافند هوایی نیز خوشبختانه اقدامات بسیار قابل توجه و خوبی انجام شده است البته این روند جهشی در عرصه تولید تجهیزات دفاعی در دیگر حوزه‌ها نیز به همین شکل است و در تولید جنگنده بمب افکن بومی کوثر نیز به موفقیت‌های عالی دست یافته‌ایم و این روند را با جدیت و تلاش مضاعف ادامه خواهیم داد و مردم شریف ایران در دهه مبارک فجر خبرهای بسیار خوبی را خواهند شنید.

منبع: مهر



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل