نماد سایت مجاهدت

سلاح مخرب دشمن در جنگ نرم، القاء یاس و ناکارآمدی است

سلاح مخرب دشمن در جنگ نرم، القاء یاس و ناکارآمدی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار «محمد جعفر اسدی» رییس بازرسی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)، امروز در همایش یک روزه «جهاد تبیین و عملکرد هیئت‌های رزمندگان اسلام استان فارس» که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس برگزار شد اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم، به کمک سلاح جدیدش یعنی رسانه‌ها و جنگ روانی تلاش می‌کند شکستهای خود را پیروزی و حقایق را وارونه و نعمت‌ها و دستاوردهای ما را هیچ نشان بدهند.

سردار محمد جعفر اسدی با اشاره به اینکه فقیر در همه جوامع و در همه اعصار و دوره‌‌ها وجود داشته و دارد گفت: کافی است سری به برخی رسانه‌های نیمه مستقل و مراجع آماری خود غرب یا خیابانهای لندن و نیویورک بزنید تا به آمار کارتن‌خوابها و فقرای آمریکا و انگلیس پی ببرید اما همین غرب سعی می‌کند مردم ما را فقیر و بیچاره و غرب را مرفه معرفی کند.

وی افزود: زمانی ما در جبهه‌ها هیچ نداشتیم اما امید داشتیم و همین امید و توکل در کنار ایمان و معنویت بود که ما را پیروز جبهه‌های جنگ تحمیلی کرد.

اسدی خاطرنشان کرد: دشمن ما این مساله را متوجه شده و به همین خاطر تمام تلاشش را می‌کند که مردم ما را ناامید کند و با سیاه‌نمایی از یک سو و نشان ندادن دستاوردهای فراوان این 4 دهه و پررنگ کردن برخی کاستی‌ها از سوی دیگر می‌خواهد به مخاطب القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آن هم دستاوردهای علمی، نظامی، پزشکی، تحقیقاتی بدهد و عده‌ای نیز در داخل حکم سیاهی لشکر برای همین دشمن را دارند بازی می‌کنند.

سردار سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی تشریح کرد: عده‌ای از مسوولان ما در دوره‌هایی معیشت مردم را به رفتار و لبخند رضایت غرب گره زده و گفتند باید ذلت را بپذیریم تا معیشت مردم درست شود اما دین ما به ما می‌گوید «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» یعنی ما همواره با ظالم در ستیز خواهیم بود و مظلوم را یاری خواهیم کرد.

اسدی افزود: در این محفل رزمندگان بسیاری هستند که برای نمونه به سردار محمد نبی رودکی اشاره می‌کنم که زمانی که فرمانده لشکر ۱۹ فجر بود در حالی نقشه و برنامه رفع حصر آبادان را با دیگر فرماندهان می‌ریخت که تقریبا می‌توان گفت هیچ تجهیزاتی نداشتیم.

 فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: صدام در دوران جنگ تحمیلی جنایتی نبود که انجام نداده باشد و انواع  و اقسام جنایات جنگی و استفاده از سلاح‌های مخرب و کشتار جمعی و شیمیایی و بمبهای غیرمتعارف را در کارنامه سیاه خود داشت و با سکوت مجامع غربی همه را هم با خود به گور برد اما ما که از همان زمان تحریم بودیم رای دفاع مشروع از شهروندانمان قبل از هر عملیات باید هیاتی را برای رایزنی به سوریه زمان حافظ اسد یا لیبی در دوران قذافی می‌فرستادیم که به ما برای دفاع از شهروندان و شهرهایمان در برابر موشک باران  رژیم بعثی، تعدادی موشک بدهند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: چه نعمتی بالاتر از اینکه امروز همان ایران با اتکا به ایمان و دانش بومی و تلاش نخبگان و جوانانش به یکی از قدرت‌های موشکی جهان تبدیل شده که تروریستها  و قاتلان مردم مسلمان ایران را نه در خانه‌شان که تا اتاقشان هم ردگیری کرده و هدف قرار می‌دهد.

سردار اسدی خطاب به عده‌ای که به ویژه در فضای مجازی در واکنش به دستاوردهای مثبت کشورمان با لحنی همیشه مایوس می‌گویند: «سری به بازار بزنید تا بفهمید چه خبر است» نیز گفت: این که همه چیز را فقط در ترازوی مادیات و دنیا ببینیم اندیشه‌ای غربی و منحط است و دین ما علاوه بر بها دادن به معنویات، توصیه‌های زیادی هم به کار و تلاش و آسایش داده و شرایط حساس امروز کشور ما نیز همیشگی نخواهد بود و معیشت مردم هم با مدیریت انقلابی و جهادی بهبود خواهد یافت.

رییس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در پایان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی ما به هیچ عنوان نباید مایوس شویم گفت: ما نعمت‌هایی چون ایمان، پیامبر اکرم( ص)، اهل بیت و ائمه اطهار و  ولی فقیه داریم و با وجود این نعمت‌ها نباید ناسپاس بود زیرا آینده روشن است.

انتهای پیام/س

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل