نماد سایت مجاهدت

«سپیدار بلند استقامت»

«سپیدار بلند استقامت»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، کتاب «سپیدار بلند استقامت» روایت‌گر خاطرات سردار شهید «جلال بارنامه» و برادران شهیدش «عبدالله و جمال بارنامه» از فرماندهان شهید پیشمرگان مسلمان کرد، در سال‌های حماسه و خون است.

این کتاب با قلم «رضا رستمی» به تحریر درآمده و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در ۱۰۱ صفحه به تیراژ یک هزار نسخه، در سال ۱۳۹۸ توسط نشر «صریر» به چاپ رسیده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«کاک جلال» همراه سردار دلاور حاج «احمد متوسلیان» و دیگر دلاورمردان پیشمرگ، طرح پاکسازی شهرستان «مریوان» را آماده کردند و در نبردی نابرابر، به مصاف دشمن رفتند و پرچم فتح و نصرت را در این شهر به اهتراز درآوردند.

بعد از پاکسازی شهرستان مریوان، کاک جلال فرماندهی سازمان پیشمرگان این شهر را به عهده گرفت و توانست در رفع شر ضدانقلاب نقشی کلیدی و ماندگار ایفا نماید. پدرم از اول انقلاب که جذب سپاه شد، فردی انقلابی، مومن، متعهد و پایبند به اصول اسلامی بود. هیچ‌وقت در برابر دشمن سر خم نکرد و تا آخر در برابر آن‌ها ایستاد.

شدت عمل ایشان در برابر ضدانقلاب باعث شده بود بار‌ها طرح ترور او از طرف گروهک‌ها به اجرا گذاشته شود؛ اما پدرم همچنان مقاوم و پابرجا بود، سه مرتبه در نقاط مختلف شهرستان مریوان بر سر راه کمین گذاشتند، از هر سه تای آن‌ها زنده بیرون آمد و نهایتا زخم‌هایی برداشت.

بعد از سه بار ترور، سنگر دفاع از اسلام را خالی نکرد. او ۲ برادرش را نیز به خاطر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرد. پدرم قصد نداشت به این راحتی دست از جهاد در راه اسلام و کشورش بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل