شقاوت رژیم صهیونیستی آنان را از صفحه روزگار محو خواهد کرد

شقاوت رژیم صهیونیستی آنان را از صفحه روزگار محو خواهد کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ‎نشست هم اندیشی صد برابری شدن برنامه‌های دفاع مقدس با حضور فعالین فرهنگی و اجرایی به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس روز گذشته (شنبه) برگزار شد.

مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست شکست هیمنه رژیم غاصب و ایجاد روحیه مقاومت و استکبارستیزی در همه کشور‌ها را از برکات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم و بی دفاع غزه را آماج حملات موشکی قرارداده و از زمین، هوا و دریا با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون می‌کَشد. اما وعده الهی حق است و خلل ناپذیر و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.

وی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص صد برابری شدن برنامه‌های دفاع مقدس اظهار داشت: نشر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این میراث ارزشمند به جوانان و آیندگان، ماموریت اصلی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

مجتهدزاده افزود: هدف این نشست جمع آوری نظرات و ایده‌های فرهنگی و اجرایی در جهت دستیابی به راهبرد‌ها و راهکار‌های مناسب است.

در ادامه حاضرین در جلسه پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف دانش آموزی و دانشجویی و آسیب شناسی فعالیت‌های صورت گرفته را بیان کردند و مقرر شد این جلسات به طور مستمر با مسئولین ذیربط برگزار شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید