نماد سایت مجاهدت

شقاوت رژیم صهیونیستی آنان را از صفحه روزگار محو خواهد کرد

شقاوت رژیم صهیونیستی آنان را از صفحه روزگار محو خواهد کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ‎نشست هم اندیشی صد برابری شدن برنامه‌های دفاع مقدس با حضور فعالین فرهنگی و اجرایی به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس روز گذشته (شنبه) برگزار شد.

مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست شکست هیمنه رژیم غاصب و ایجاد روحیه مقاومت و استکبارستیزی در همه کشور‌ها را از برکات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم و بی دفاع غزه را آماج حملات موشکی قرارداده و از زمین، هوا و دریا با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون می‌کَشد. اما وعده الهی حق است و خلل ناپذیر و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.

وی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص صد برابری شدن برنامه‌های دفاع مقدس اظهار داشت: نشر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این میراث ارزشمند به جوانان و آیندگان، ماموریت اصلی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

مجتهدزاده افزود: هدف این نشست جمع آوری نظرات و ایده‌های فرهنگی و اجرایی در جهت دستیابی به راهبرد‌ها و راهکار‌های مناسب است.

در ادامه حاضرین در جلسه پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف دانش آموزی و دانشجویی و آسیب شناسی فعالیت‌های صورت گرفته را بیان کردند و مقرر شد این جلسات به طور مستمر با مسئولین ذیربط برگزار شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل