نماد سایت مجاهدت

شهدای گمنام مایه برکات فراوان برای جامعه‌ هستند

شهدای گمنام مایه برکات فراوان برای جامعه‌ هستند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «تراب محمدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی سالروز گرامیداشت شهادت سردار ‌حاج «قاسم سلیمانی» و تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام استان، اظهار داشت: با توجه به جایگاه رفیع سردار شهید «سلیمانی» در نهضت اسلامی، باید تمام تلاش‌ها بر برگزاری شکوهمند سالروز شهادت ایشان معطوف شود.

وی بر لزوم تشریح و تبیین شخصیت شهید «سلیمانی» تاکید کرد و گفت: اگر ابعاد مختلف زندگی شهید «سلیمانی» از جهات گوناگون نظیر ارتباط با خانواده، نحوه تعامل با جوانان، سبک فرماندهی و‌… تبیین شود، می‌تواند در تربیت صحیح نسل جدید و الگوسازی برای گام دوم انقلاب بسیار مفید و کارساز باشد.

‌محمدی‌ با انتقاد از عدم فعالیت کافی در عرصه فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی بهترین عرصه برای مقابله با تبلیغات منفی دشمنان و تبیین واقعیت‌های انقلاب اسلامی است که باید حداکثر استفاده از آن صورت بگیرد.

وی ابراز داشت: باید در کنار اجرای برنامه‌های متداول این مناسبت، به موضوع تولید محتوا و شیوه‌های خلاقانه و مبتکرانه نیز توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: دهه بصیرت بهترین فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی برای عموم مردم و به‌ویژه جوانان است.

این مسئول درباره تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در استان گفت: حضور پیکر مطهر شهدا در شهرها، جامعه را به عطر شهادت معطر می‌کند و برکات فراوانی دارد.

‌محمدی‌ تاکید کرد: شهدا در طول حیات مبارکشان مایه خیر و برکات زیادی برای ما بودند و نباید اجازه دهیم دلاورمردی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های بی‌نظیر آنان به فراموشی سپرده شود.

وی به ظرفیت بالای هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی برای مشارکت در برنامه‌های دهه بصیرت و تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از مناسبت‌ترین زمان‌ها برای استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای روشنگری و تبیین و مأنوس ساختن جوانان با شهدای والامقام کشورمان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.  

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل