صدور شناسنامه برای یادمان شهدای گمنام استان خوزستان

صدور شناسنامه برای یادمان شهدای گمنام استان خوزستان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس استان از چاپ و انتشار شناسنامه شهدای گمنام خوزستان خبر داد و اظهار داشت: به لطف خدا و برای اولین بار موفق شدیم برای همه شهدای گمنام استان خوزستان شناسنامه یا معرفی نامه صادر کنیم.

وی افزود: در این شناسنامه ها، همه ابهامات و یا سوالات مخاطبین و کسانی که در خصوص شهدای گمنام، طرح مطالعاتی یا آماری بخواهند، آورده شده است.

سردار مرادحاجتی گفت: خوزستان به واسطه میزبانی از 8 سال دفاع مقدس و همچنین درخواست های متعدد، بیش از همه نقاط کشور دارای یادمان شهدای گمنام است و این پراکندگی و تعدد باعث شد که ما با صدور این شناسنامه ها بتوانیم به یک انسجام خاطر و منبع موثق در خصوص این شهدای عزیز دست یابیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: زمان تدفین، مکان خاکسپاری، تاریخ تشییع، اسامی اعضای هیئت امنا و درصد پیشرفت های عمرانی همه یادمان های مربوط به شهدای گمنام استان در این شناسنامه ها لحاظ شده است و با این شیوه هیچ سوال و ابهامی از چگونگی روند صفر تا صد خاکسپاری و دیگر مراحل ساخت یادمان ها در ذهن کسی باقی نخواهد ماند.

وی متذکر شد: قصد داریم برای یادمان های دفاع مقدس مناطق عملیاتی نیز چنین شناسنامه هایی را طراحی و منتشر کنیم که بتوانیم در اختیار مدیران کاروان های راهیان نور و دیگر گردشگران قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید