نماد سایت مجاهدت

صدور شناسنامه برای یادمان شهدای گمنام استان خوزستان

صدور شناسنامه برای یادمان شهدای گمنام استان خوزستان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس استان از چاپ و انتشار شناسنامه شهدای گمنام خوزستان خبر داد و اظهار داشت: به لطف خدا و برای اولین بار موفق شدیم برای همه شهدای گمنام استان خوزستان شناسنامه یا معرفی نامه صادر کنیم.

وی افزود: در این شناسنامه ها، همه ابهامات و یا سوالات مخاطبین و کسانی که در خصوص شهدای گمنام، طرح مطالعاتی یا آماری بخواهند، آورده شده است.

سردار مرادحاجتی گفت: خوزستان به واسطه میزبانی از 8 سال دفاع مقدس و همچنین درخواست های متعدد، بیش از همه نقاط کشور دارای یادمان شهدای گمنام است و این پراکندگی و تعدد باعث شد که ما با صدور این شناسنامه ها بتوانیم به یک انسجام خاطر و منبع موثق در خصوص این شهدای عزیز دست یابیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: زمان تدفین، مکان خاکسپاری، تاریخ تشییع، اسامی اعضای هیئت امنا و درصد پیشرفت های عمرانی همه یادمان های مربوط به شهدای گمنام استان در این شناسنامه ها لحاظ شده است و با این شیوه هیچ سوال و ابهامی از چگونگی روند صفر تا صد خاکسپاری و دیگر مراحل ساخت یادمان ها در ذهن کسی باقی نخواهد ماند.

وی متذکر شد: قصد داریم برای یادمان های دفاع مقدس مناطق عملیاتی نیز چنین شناسنامه هایی را طراحی و منتشر کنیم که بتوانیم در اختیار مدیران کاروان های راهیان نور و دیگر گردشگران قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل