نماد سایت مجاهدت

فتح خرمشهر، نماد تقابل جبهه حق با باطل

فتح خرمشهر، نماد تقابل جبهه حق با باطل


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «شعبانعلی صالحی نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، در همایش فرماندهان و کارکنان یگان‌های مستقر در آذربایجان شرقی و اردبیل که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سینما سرباز تبریز برگزار شد، اظهار داشت: فتح خرمشهر نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس بود که باعث شد از آن زمان به بعد، دنیا دید خود را به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

وی با بیان اینکه روز سوم خرداد برای ما روزی بسیار مهم، خاطره‌انگیز و افتخارآفرین است گفت: خرمشهر هم یادآور تلخ‌ترین روز و هم یادآور شیرین‌ترین ساعات در دوران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی نسب با اشاره به پیروزی ملت ایران در برابر دشمن تا دندان مسلح که از سوی همه قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها پشتیبانی می‌شد ادامه داد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه امروز هم جهاد برای حفظ امنیت این مرز و خاک ادامه دارد گفت: ما باید با تفکر جهادی و روحیه شهادت طلبی در راستای دفاع از دستاورد‌های گرانبهای شهدا گامهای مثبتی برداریم و در حراست از دستاورد‌های این انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل