نماد سایت مجاهدت

فرارسیدن هفته‌ دفاع مقدس را به مردم خراسان‌جنوبی تبریک گفت


دفاع مقدس خراسان جنوبی” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/30/2609887_142.jpg” alt=”سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم شریف استان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام سرهنگ پاسدار فلاحی به شرح زیر هست؛

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الْرَّحیمْ

دفاع مقدس ملت ایران، اسلام و فرهنگ جهاد را احیاء کرد، زیرا حماسه هشت سال دفاع مقدس با سختی‌ها و نثار خون‌های پاک جوانانش به ثمر نشست و از حرکت باز نایستاد.

روز‌هایی که رشادت‌های جوانان برومند آن، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیرو‌ها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی هست که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌هایی زرین انقلاب اسلامی افزودند.

هفته دفاع مقدس تداوم فرهنگ عاشورا و برگرفته از مکتب امام حسین (ع) هست چرا که مردم با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را سرلوحه خود قرار دادند و در طول هشت سال دفاع مقدس، زیباترین جلوه‌های مکتب حسینی را پیش چشم جهانیان جلوه گر کردند.

اینجانب با گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با ادای احترام به ارواح پاک و مطهر تمامی شهیدان حماسه هشت سال دفاع مقدس و با عرض ارادت به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را خدمت مقام معظم رهبری، همه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا و همه مردم ولایت‌مدار استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای‌پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل