نماد سایت مجاهدت

مجاهدت مرزبانان در حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ستودنی است

مجاهدت مرزبانان در حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ستودنی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی در نشست با فرماندهان و معاونان فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، امنیت مرزهای این استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: نیروهای مرزبانی افرادی توانمند، باروحیه بالا و دارای آموزش تخصصی هستند که در تأمین امنیت مرزها تلاش ویژه می‌کنند.

وی بابیان اینکه در مرزبانی پویایی و بروز بودن موج می‌زند، افزود: امروز مرزبانی قابل‌اتکا و قابل‌اعتماد است و این گفتمان در برقراری امنیت پایدار در مرزها و مقابله مرزبانان با دشمنان جمهوری اسلامی ایران متجلی است.

سردار گودرزی در ادامه مرزبانان را نیروهای ولایتمدار و توانمند دانست و یادآور شد: اولویت مرزبانان جمهوری اسلامی تأمین امنیت مرزها با فداکاری مرزبانانی سخت‌کوش و متعهد در شرایط سخت جغرافیایی است؛ بر همین اساس مرزبانان مأموریت بسیار مهم و حیاتی را دنبال می‌کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه مرزبانان دارای روحیه ایثار و فداکاری هستند، تصریح کرد: تلاش و مجاهدت بی‌وقفه کارکنان مرزبانی و ثبات قدم آن‌ها در حراست از مرزهای ایران اسلامی ستودنی است که این مهم جز با اعتقاد خالصانه به خدمت و جلب رضایت خداوند حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل