نماد سایت مجاهدت

منافع ملی در گرو محو رژیم صهیونیستی

منافع ملی در گرو محو رژیم صهیونیستی


گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: هیچ شکی در این نیست که رژیم کودک‌کش صهیونیستی یک رژیم آپارتاید، به معنی واقعی کلمه هست و جامعه جهانی باید سکوت خود را برای مهار این رژیم وحشی بشکند؛ چراکه سکوت بیش از حد در برابر آن، صهیونیست‌های خونخوار را به مرز جنون رسانده و آنها از نسل‌کشی، قتل و کشتار انسان‌های بی‌گناه ابایی ندارند و تا جایی که می‌توانند برای پیشبرد اهداف شوم خود به هیچ بنی‌بشری رحم نمی‌کنند.

اگر از ظلم و ستم صهیونیست‌ها در حق فلسطینی‌ها طی هفت دهه اخیر چشم‌پوشی کنیم و فقط به جنایات آنها در ۱۱ ماه گذشته اشاره کنیم، می‌بینیم که در این مدت بیش از ۴۰ هزار شهروند غیرنظامی اعم از زنان و کودکان بی‌گناه غزه را به شهادت رسانده و بیش از ۹۰ هزار نفر از آنها را مجروح کرده هست؛ لذا جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در طول همین ۱۱ ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد، به وضوح نشان می‌دهد که این رژیم به مرحله‌ای رسیده که بقای آن نه‌تن‌ها تهدیدی واقعی برای غرب‌آسیا هست، بلکه تهدیدی برای کل جهان هست؛ همچنان که صلح و امنیت جهانی را با چالش‌های فراوانی روبرو کرده هست.

با وجود اینکه آزادی‌خواهان و حامیان واقعی حقوق بشر فارغ از هر دینی و آیینی به این نتیجه رسیده‌اند که بقای رژیم صهیونیستی برای بشریت مضر هست، اما کشور‌های مدعی حقوق بشر که صدای حمایت دروغین آنها گوش جهانیان را کر کرده هست، نه‌تن‌ها به‌دنبال مهار این حیوان درنده نیستند، بلکه با فروش تسلیحات و حمایت‌های سیاسی، به ماشین قتل‌وکشتار آنها سرعت می‌بخشند.  

این رژیم در اقدامی غیراخلاقی و غیرانسانی، دانشمندان هسته‌ای و نخبه‌های علمی را که حضور آنها برای بشریت منشا خیر هست، در اقصی نقاط جهان به بهانه‌های واهی ترور می‌کند و جهان را از خدمات ارزنده این دانشمندان محروم می‌کند.
 
جنون صهیونیست‌ها به مرحله خطرناکی رسیده تا جایی که طی چند روز گذشته در اقدامی مغایر با قوانین بین‌المللی از وسایل ارتباط رسانی برای کشتار استفاده کرده هست.

همه ما می‌دانیم که شکل زندگی در جهان امروز نسبت به دهه‌ها و سده‌های اخیر به‌طور کامل دگرگون شده و کسی هم نمی‌تواند ادعا کند که این پیشرفت‌ها و تغییر سبک و سیاق زندگی در روند زندگی او تاثیر ندارد. مثلا در گذشته، زندگی‌ها به این شدت تحت‌الشعاع دستگاه‌های الکترونیکی مثل تلویزیون، ضبط، موبایل و … نبود، اما هم‌اکنون فردی را پیدا نمی‌کنید که از ابزار‌های الکترونیکی استفاده نکند.  
 
اما شاهد بودیم که صهیونیست‌های بی‌وجدان در اقدامی تروریستی طی چند روز گذشته، همزمان بیش از ۳ هزار از پیجر‌هایی که شهروندان لبنانی در بیمارستان‌ها، مراکز امنیتی و غیرامنیتی استفاده می‌کردند، منفجر کردند  و همین اقدام آنها شک و شبه در استفاده از وسائل الکترونیکی را در بین افکار عمومی دوچندان کرده هست که چه تضمینی وجود دارد، همین وسیله‌ای که در راستای آسایش و رفاه آنها ساخته شده هست، برای آنها تهدید نباشد.

پس حذف این غده سرطانی ضرورتی انکارناپذیر برای جهان هست، ولی نکته‌ای که وجود دارد، این هست که غربی‌ها، چون منافع ملی خود را در بقای این رژیم منفور تعریف کرده‌اند، برای مهار یا حذف این رژیم نه‌تن‌ها دست به کار نمی‌شوند، بلکه برای بقای موجودیت آن تلاش نیز خواهند کرد؛ لذا اگر مسلمانان وحدت داشته باشند، استکبار جهانی نمی‌تواند از رژیم فاسد و لجن صهیونیستی حمایت کند تا این چنین جنایاتی در منطقه رقم بزند.

همه ما می‌دانیم که منافع ملی و امنیت ملی یک کشور تنها در مرز‌های جغرافیایی آن محدود نمی‌شود. دولت‌ها به میزان هزینه‌هایی که در کشور‌های دیگر صرف می‌کنند، از توان و قدرت تصمیمگیری و تأثیرگذاری بیشتری نیز در آینده آن کشور و معادلات منطق‌های برخوردار می‌شوند. در واقع حفظ موجودیت، استقلال و تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور- که از عناصر کلیدی و حیاتی تشکیلدهنده منافع ملی هست- نیازمند صرف چنین هزینه‌ها و کمک به ملت‌هایی هست که در خط اول مبارزه با دشمنان ما قرار دارند.

واقعیت آن هست که مردم مظلوم و مبارز فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان، از منافع و امنیت ملی مسلمانان نیز دفاع می‌کنند. با توجه به خوی توسعه‌طلبانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و سودای از نیل تا فرات، اگر محور مقاومت این رژیم غاصب را در مرز‌های خودخوانده خود محصور نمی‌کرد، کشور‌های اسلامی ناچار می‌شدند، در مرز‌های خود با هزینه‌ای بیشتر و سنگین‌تر با این رژیم مقابله کنند. پس نمی‌توان دست روی دست گذاشت و هیچ اقدامی نکرد تا با این رژیم غاصب و سایر دشمنان در مرز‌های خود رو‌به‌رو شویم.

تجربه مقابله با گروه تروریستی داعش که با حمایت و نقش مستقیم آمریکا به منظور ایجاد خاورمیانه جدید ایجاد شده بود، نشان داد که این راهبرد، منطقی و اصولی هست. از این رو حمایت از محور مقاومت برای محو این غده سرطانی از روی زمین، علاوه بر آنکه به‌عنوان وظیفه انسانی و اسلامی هست، نقش بسیار مهمی در تأمین منافع و امنیت ملی کشور‌های اسلامی دارد.  

در همین راستا نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشور‌های اسلامی تاکید کردند که کشور‌های اسلامی باید ارتباطات سیاسی با رژیم صهیونی را نیز به‌کلی تضعیف و حملات سیاسی و مطبوعاتی را تقویت کنند و صریحاً نشان دهند که در کنار ملت فلسطین قرار دارند.

انتهای پیام/ 411

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل