نماد سایت مجاهدت

مهلت شرکت در دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف تمدید شد

مهلت شرکت در دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف تمدید شد


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ و هنر دفاع‎‌پرس، مهلت شرکت در دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف استان تهران تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ تمدید شد.  دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در دو بخش بزرگسال و نوجوان و یک بخش ویژه برگزار می‌شود که در بخش‌های بزرگسال و نوجوان، موضوع اصلی داستان‌های ارسالی باید حوزه دفاع مقدس و زرمندگان اسلام باشد. ضمن اینکه داستان بخش نوجوان باید طبق معیار‌های داستان نوجوان و برای این گروه سنی نوشته شده باشد

موضوع بخش ویژه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، «وحدت ملی، ایران قوی» است که موضوع و مضمون داستان ارسالی در این بخش باید با توجه به شعار فوق باشد.

حجم آثار ارسالی نباید از چهار هزار کلمه تجاوز کند و همچنین داستان‌های ارسالی نباید قبلا در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه‌ای منتشر شده باشند. آثار باید به صورت تایپی در قالب فایل word ارسال شود و محدودیتی از نظر تعداد آثار برای ارسال وجود ندارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استان تهران به نشانی: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ساختمان معاونت فرهنگی و هنری یا به نشانی‌های پست الکترونیکی yousef۱۲th۱۴۰۱@gmil.com و ab.ghahri@gmail.com و یا از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۵۶۲۶۶۴۷۲ ارسال کنند. شرکت کنندگان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی فضای مجازی ۱۲th_yousef_literary_festival مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل