نماد سایت مجاهدت

موکب بزرگ فرهنگی در ایام اربعین در شهر ایلام دایر می‌شود

موکب بزرگ فرهنگی در ایام اربعین در شهر ایلام دایر می شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌‎پرس از ایلام، سمیه حیدری دمدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام  اظهار داشت: یک موکب فرهنگی با یک فضای فرهنگی، معنوی همچون معرفی و توزیع کتاب و ایجاد فضای مناسب برای کودکان همزمان با اربعین حسینی در شهر ایلام برپا می شود.

حیدری تصریح کرد: کتابخانه های عمومی سطح استان که در مسیر تردد زائرین اربعین هستند برای اسکان و پذیرایی و تکمیل اوقات فراغت آن ها با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود آمادگی کامل دارند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یادآور شد: شهرستان چرداول دومین شهرستان در استان ایلام از لحاظ تعداد کتابخانه عمومی است و می طلبد مسولان نسبت به تخصیص اعتبارات در راستای تجهیز و تعمیرات توجه ویژه ای داشته باشند چراکه اعتبارات موجود جوابگوی نیازمندی ها و حتی تعمیرات عمرانی ساختمان کتابخانه های عمومی نیست.

حیدری بیان کرد: پرداخت سهم نیم درصد یک قانون مصوب است و از شهرداری ها می خواهیم در این راستا بیشتر و بهتر ما را یاری کنند زیرا منبع اصلی درآمد و اعتبار مالی کتابخانه های عمومی همین سهم نیم درصد پرداختی شهرداری هاست و دست یاری به سوی همیاران کتاب و کتابخوانی برای توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بعنوان مطالبه اصلی و مهم مقام معظم رهبری دراز می کنیم

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل