نماد سایت مجاهدت

نقش نیرو‌های فرامنطقه‌ای در توسعه تروریسم/ نیروهای مسلح در لبه فناوری قرار دارند

تشکیل ائتلاف، مقدمه‌ای برای عاری شدن منطقه از نیرو‌های غیرموجه است


امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درخصوص شکل‌گیری ائتلاف‌های جدید منطقه‌ای، اظهار داشت: تشکیل این‌گونه ائتلاف‌ها همیشه در دستور کار نظام اسلامی بوده است.

دریادار ایرانی ادامه داد: غرب آسیا یک منطقه اصلی و مرکزی در جهان اسلام است و کشور‌ها دارای اشتراکات زیادی هستند.

فرمانده نداجا «مردم» را پایه اشتراکات منطقه غرب آسیا دانست و افزود: ضروری است که در حوزه امنیتی نیز این اشتراکات بیشتر نمایان شود و قطعاً با کنار هم قرار گرفتن، می‌توانیم امنیت را در بالاترین سطح ممکن برای منطقه و جهان تأمین کنیم.

وی نیروهای فرامنطقه‌ای را عامل ایجاد و توسعه تروریسم در منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: تشکیل ائتلاف منطقه‌ای، مقدمه‌ای برای عاری شدن منطقه از نیرو‌های فرامنطقه‌ای است که ناامنی و تروریسم را به آن وارد کردند.

امیر ایرانی همچنین درباره رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» گفت: دشمن به‌خوبی متوجه شده است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در لبه فناوری قرار دارند و اولویت ما ایجاد بازدارندگی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: بهتر است که نیرو‌های متخاصم، دست از دشمنی با ملت ایران بردارند و در برابر این ملت تعظیم کنند.

دریادار ایرانی درباره آخرین خبر‌ها از رونمایی زیردریایی سنگین «بعثت» هم عنوان کرد: کار‌های این زیردریایی در حال انجام است و در زمان مقرر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل