نماد سایت مجاهدت

نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی مدرک نگاری و ثبت و ضبط شده است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از سمنان، «پیرحسین کولیوند» رئیس هلال احمر کشور  شامگاه چهارشنبه در  اجلاسیه بزرگ ۱۱۷ شهید امدادگر استان در جمع خبرنگاران در سالن هلال احمر سمنان با بیان اینکه در کنار مردم مظلوم و جنگ زده لبنان هستیم، اظهار داشت: کمک‌های درمانی و امدادی هلال احمر به مردم لبنان بعد از حملات ددمنشانه اسرائیل صورت گرفته هست.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از مصدومان حملات اسرائیل به لبنان به داخل کشورمان منتقل شده‌اند، افزود: خدمات درمانی خوبی به این افراد داده و خوشبختانه این افراد درمان شدند.

رئیس هلال احمر با بیان اینکه در کنار امدادرسانی، ارسال اقلام زیستی و غذایی و دارویی نیز با تمام توان و قدرت صورت گرفته هست، تاکید کرد: با فدراسیون هلال احمر و صلیب سرخ و نماینده سازمان ملل درباره جنایت‌های اسرائیل در لبنان و غزه نیز مفصل صحبت‌هایی صورت گرفته هست.

کولیوند با بیان اینکه تمام اقدامات و نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی مدرک نگاری و ثبت و ضبط شده هست، ابراز کرد: این کار در غزه نیز صورت گرفت و تمام مدارک و شواهد به دادستان بین المللی تقدیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیلی از کشورها را در این راه همراه خودمان کرده‌ایم، گفت: بسیاری کشورها در این زمینه با ما همکاری می‌کنند همچنان در سوریه ما یک ایستگاه امدادی و بیمارستان سیار و فرودگاه اضطراری نیز برپا کرده‌ایم تا بتوانیم به مصدومان امدادرسانی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل