نماد سایت مجاهدت

نگرانی رژیم صهیونیستی از تهدیدات سایبری

نگرانی رژیم صهیونیستی از تهدیدات سایبری


به گزاش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، اطلاعات افشا شده توسط گزارش کنترل رژیم صهیونیستی در مورد تهدیدات سایبری و سیستم‌های اطلاعاتی، نگرانی‌هایی را برای محافل این رژیم در مورد آمادگی زیرساخت‌های اراضی اشغالی برای حملات سایبری ایجاد کرده است.

به گزارش مجاهدت از «اسراییل فایننشیال اینسایدر»، گزارش مذکور می‎گوید که دو مورد از تهدیدات مربوط به حوزه‌های حمل و نقل و آب رژیم صهیونیستی است که در برابر نفوذ خطرناک عناصر مخرب به سیستم‌هایشان آسیب‌پذیر هستند.

دلیل این موضوع عمدتاً عدم اشاره این دو حوزه به موضوع و خرابی‌های ساختاری در نحوه رسیدگی به آن عنوان شده است.

یک فصل کامل از این گزارش به دفاع سایبری در حوزه حمل و نقل این رژیم اختصاص یافته است.

نویسندگان گزارش، می‎گویند که بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی به طور خاص در برابر حملات سایبری آسیب پذیر است و این گزارش بیان می‌کند که در این بخش خطرات زیادی وجود دارد که ممکن است در نتیجه آسیب پذیری‌های فضای سایبری رخ دهد؛ آسیب به زیرساخت‌های حمل و نقل و وسایل حمل و نقل انبوه که ممکن است به وقفه در فرآیند‌های تولید، آسیب‌های اقتصادی سنگین، نشت اطلاعات شخصی، آسیب به شهرت سازمان آسیب دیده و در برخی موارد حتی پیامد‌های بالقوه بر امنیت منجر شود.

این گزارش همچنین عملکرد وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داده و می‎گوید که این واقعیت که قانون اولیه قانون سایبری تکمیل نشده به آمادگی این وزارتخانه آسیب وارد کرده است.

علاوه بر این، گزارش مذکور می‎گوید که سازمان آب رژیم صهیونیستی قوانین مناسبی را به تامین‌کنندگان آب ارائه نکرده و آن‌ها را ملزم به اجرای سیستم نظارت و کنترل در برابر تهدیدات سایبری نکرده است.

طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته بسیاری از زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل