نماد سایت مجاهدت

نیاز به پوشش و حجاب امری فطری و ذاتی است

نیاز به پوشش و حجاب امری فطری و ذاتی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «بتول سرکانی» مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز (سه‌شنبه) در همایش منطقه‌ای رایحه که به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، حجاب برای زنان را بیانگر آزادی دانست و اظهار داشت: امروز دشمنان از همه ابزارها برای از بین بردن حجاب و عفاف بانوان استفاده می‌کنند بنابراین برای تبیین گام دوم انقلاب باید مسئله عفاف و حجاب به خوبی رسیدگی شود.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف و راهکارهای ترویج آن در جامعه تصریح کرد: نیاز به پوشش و حجاب امری فطری و ذاتی است و هر انسان عاقل و آگاهی نیاز به پوشش را با فطرت خود درک می‌کند.

سرکانی بر ضرورت ارتقای سطح آگاهی و ایجاد حساسیت در اقشار مختلف مردم نسبت به توسعه فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد و افزود: تبیین دیدگاه اسلام و آموزه‌های دینی در خصوص ضرورت رعایت اصول حیا و عفت، پوشش و دستاوردهای مثبت رعایت آن در جامعه ضروری و مهم است.

«فرهاد میمنت‌آبادی» عضو شورای شهر سنندج و رئیس پنل جایگاه تاریخی و پیشینه حجاب و عفاف در فرهنگ اسلامی – ایرانی اظهار داشت: هدف عمده این پنل این بود که توجه ویژه‌ای به مقام مادر در دوران حیات بشر باشد.

وی با بیان اینکه موقعیت راهبری زن در خانواده و جامعه تکلیف ویژه‌ای را القا کرده که باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود، گفت: این مادر است که فنداسیون حضور یک شخص در جامعه را بنا می‌کند.

میمنت‌آبادی با ذکر اینکه امروز پوشش به یک ابزار تبدیل شده است، عنوان کرد: دشمنان دنبال ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی هستند، بنابراین باید خانواده‌ها بیش از پیش هوشیار باشند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل