نماد سایت مجاهدت

نیروی هوایی ما همچون عقاب های تیزپرواز از آسمان این کشور محافظت می‌کنند

نیروی هوایی ما همچون عقاب های تیزپرواز از آسمان و زمین این کشور محافظت می‌کنند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن بازدید از پایگاه چهارم شکاری دزفول از امیر سرتیپ دوم خلبان «جواد ولدی» فرمانده این پایگاه به خاطر تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در همایش اساتید استان تقدیر کرد.

وی در این دیدار ارتش را پر صلابت تر از همیشه ارزیابی کرد و اظهار داشت: فرماندهان جوان، انقلابی و ولایی ارتش با تجربیات دریافتی از دوران دفاع مقدس و کسب علوم و فنون جدید، راه هر گونه نفوذ را بر دشمن بسته اند.

سردار مرادحاجتی گفت: نقش بی بدیل پایگاه چهارم شکاری دزفول در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست لذا این همه حماسه آفرینی باید به صورت های مختلف از جمله چاپ کتاب و تاریخ شفاهی به ارتشیان نسل جدید نیز منتقل شود تا این عزیزان بدانند که وارث چه حماسه سازانی هستند که همچون عقاب های تیزپرواز از آسمان و زمین این کشور محافظت کردند.

امیر ولدی نیز گزارشی از آخرین تکنولوژی ها و پیشرفت های هوایی ارتش ارائه دادند و خواستار ارتباط بیشتر مجموعه های ارتش با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان شدند و اعلام آمادگی کردند که بتوانند میزبان اردوهای راهیان نور دانش آموزی جهت تشریح عملکرد ارتش در دوران د فاع مقدس به نسل جوان باشند.

در پایان این دیدار، سردار مرادحاجتی لوح تقدیر امیر ولدی را به پاس تدریس علوم و فنون دفاع مقدس در همایش اساتید این درس به فرمانده پایگاه چهارم شکاری اهدا کردند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل