نماد سایت مجاهدت

وحشت نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی از پهپادهای مقاومت عراق

وحشت نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی از پهپادهای مقاومت عراق



منابع رسانه‌ای صهیونیستی از شکایت و خشم نظامیان رژیم اشغالگر مستقر در بلندی‌های اشغالی جولان به دلیل ترس از حملات پهپادی مقاومت اسلامی عراق و نداشتن سپر حفاظتی در برابر این هجمه ها، پرده برداشتند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، وبسایت صهیونیستی واللا فاش کرد که نظامیان در بلندی‌های اشغالی جولان در پی حملات پهپادی گسترده مقاومت اسلامی عراق به شدت از ارتش رژیم صهیونیستی خشمگین هستند؛ چرا که از آنها در برابر این حملات، حفاظت نمی‌کند.

بر پایه این گزارش، نظامیان صهیونیست مستقر در بلندی‌های اشغالی جولان در این باره تاکید کردند: از ما در مقابل پهپادهای راهی شده از عراق هیچ حفاظتی صورت نمی‌گیرد.

به گفته این نظامیان، در هفته گذشته تقریباً هر شب از ارتش رژیم صهیونیستی اخطار یا دستور آماده باش دریافت کرده‌اند به گونه‌ای که آنها ناگزیر شدند ساعت‌های طولانی در طول شب در پناهگاه‌ها بمانند.

واللا به نقل از یک نظامی ارتش صهیونیستی در جولان نوشت: ما ساعت‌ها در حالت آماده‌باش به پناهگاه‌ها فرستاده می‌شویم و نمی‌توانیم بخوابیم؛ کسانی هستند که شب‌ها از ترس دریافت هشدار خطر، استحمام نمی کنند؛ چراکه توانایی رهگیری پهپادها کم است.

مقاومت عراق علاوه بر جولان در هفته و ماه‌های گذشته، هدف های حساس و مهم را در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی نیز هدف قرار داده بود.

در مهم‌ترین حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق که روز جمعه سیزدهم مهر به یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بلندی‌های اشغالی جولان انجام شد، ۲۵ نظامی این رژیم کشته و زخمی شدند.

این گروه پیشتر و در حملات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل