نماد سایت مجاهدت

پاسخی به تکذیبیه حسین راغفر/ مخاطبان قضاوت کنند

پاسخی به تکذیبیه حسین راغفر/ مخاطبان قضاوت کنند


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرگزاری فارس، گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس با بازنشر مطلبی که روزنامه فرهیختگان آن را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است بخش‌هایی از محتوای گفتگویی اینترنتی که یک سوی آن حسین راغفر، استاد اقتصاد دانشگاه الزهراست را در معرض دید مخاطبان خود قرار داده است. بعد از انتشار این محتوا راغفر در صفحه شخصی خود تکذیبیه‌ای را منتشر کرد و نوشت:
 

بسمه تعالی
امروز خبرگزاری فارس از طرف اینجانب خبری مبنی بر اینکه “حاضرم در جهنم باشم ولی با … (بعضی از افراد) نباشم” منتشر کرده است که دروغ محض است و بدینوسیله آن را شدیدا تکذیب میکنم و مطمئن هستم شکایت در این خصوص به محاکم قضایی هم اتلاف وقت است. تنها بدینوسیله است که میتوانم این نسبت ناروا را از خود مبری کنم. 

حسین راغفر
شنبه ۶ دی‌ماه ۱۳۹۹

خبرگزاری فارس بخش‌هایی از فیلم این گفتگو را در ادامه آورده است تا مخاطبان، خود قضاوت کنند که آیا استاد دانشگاه الزهرا در پاسخ به سوال کننده که از او درباره هم‌نظری وی با اقتصاددانان نئولیبرالی چون نیلی و غنی‌نژاد در تایید سیاست‌های دولت روحانی و جهانگیری پرسیده؛ گفته است که حاضرم در قعر جهنم باشد و با آنان هم موضع نباشم، یا خیر؟

 

انتهای پیام/

 





منبع خبر
خروج از نسخه موبایل