نماد سایت مجاهدت

پورخاقان: شهید سنوار از نسل شهید سلیمانی‌ها بود

پورخاقان: شهید سنوار از نسل شهید سلیمانی‌ها بود


به گزارش مجاهدت از گروه جامعه دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در پی شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی اظهار داشت: شهادت قهرمانانه مجاهد بزرگ و خستگی ناپذیر یحیی ابراهیم حسن السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس که عمر با برکت ۶۲ ساله خود را در مبارزه بی‌امان با دشمنان جنایتکار صهیونیستی گذراند و در این راه ۲۳ سال از بهترین دوران عمر شریفش را در زندان‌ها و شکنجه گاه‌های صهیونی سپری کرد با اهدای خون پاک خود در میانه میدان مبارزه انسانیت، علیه ظلم و بیداد، نشان داد که آن فرمانده شجاع از نسل شهید سلیمانی‌ها بود که فرماندهی را امامت می‌دانستند نه هدایت، یعنی به مبارزان نمی‌گفت بروید بلکه در وسط معرکه آنها را فرا می‌خواند که بیایید.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح افزود: سنوار می‌توانست در تونل‌ها و در عمق زمین بماند یا در کنار اسرای صهیونیست باشد و آنها را سپر جان خود کند اما نه تنها این کار را نکرد بلکه در میانه میدان به عنوان یک نیروی رزمنده مسلح در کنار سایر هم رزمانش تا آخرین نفس با اشغالگران جنگید.

حجت‌الاسلام پورخاقان تصریح کرد: قطعاً تصویری که از سنوار تا ابد در ذهن آیندگان می‌ماند، تصویر مبارزی هست که تا آخرین قطره خون به مبارزه با اسرائیل اعتقاد داشت و خود نیز پیشگام در این جهاد مقدس بود.

شهید سنوار از نسل شهید سلیمانی‌ها بود

وی خاطرنشان کرد: تصاویر به یادگار مانده از نحوه به شهادت رسیدن آن مجاهد خستگی‌ناپذیر همراه با اسلحه، نارنجک و لباس رزم آن هم در وسط میدان مبارزه، از او تا ابد یک قهرمان و الگو می‌سازد که مقتدای نسل‌های امروز و فردای فلسطین خواهد شد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح اظهار داشت: بی‌شک شهادت او و سایر فرماندهان جبهه مقاومت نه تنها مبارزه در فلسطین را تضعیف نخواهد کرد بلکه انگیزه مردم مقاوم و مظلوم آن دیار را در ایستادگی در مقابل متجاوزان و جنایتکاران دو چندان خواهد نمود.

پورخاقان گفت: یحیی سنوار که قبلاً گفته بود حادثه کربلا تکرار خواهد شد، با الگو گرفتن از مکتب سالار شهیدان، مردانه تا پای جان در برابر دژخیمان اسرائیلی ایستاد و اکنون با پیکری غرق به خون به وعده خود عمل کرد و مزد یک عمر جهاد و مبارزه را با شهادت در راه خدا از حضرت دوست گرفت.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح ادامه داد: اما دشمن صهیونی بداند؛ شهادت، هنر مردان خداست و شکست و زبونی در انتظار بزدلانی هست که بنیان سست حکومت جعلی و پوشالی خود را بر پایه کشتار زنان و کودکان و مردم بی پناه بنا نهاده‌اند و قطعاً آنان باید تاوان سنگین جنایات خود را بپردازند که البته آن روز دیر نیست.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل