نماد سایت مجاهدت

پیامد‌ها و پیام‌های عملیات وعده صادق۲

پیامد‌ها و پیام‌های عملیات وعده صادق۲


گروه بین‌الملل دفاع‌پرس- حسن علایی فعال؛ سرانجام بعد از گذشت چند هفته از خویشتن‌داری جمهوری اسلامی و به تعویق افتادن خونخواهی شهید دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به امید تحقق آتش‌بس در غزه که آمریکا و برخی کشور‌های غربی تحقق آن را تضمین کرده بودند، عملیات وعده صادق۲ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرحله اجرا گذاشته شد.

این عملیات که بعد از عملی نشدن آتش‌بس و ادامه شرارت‌ها و جنایت‌های رژیم جعلی صهیونی در خاک لبنان منجر به شهادت دبیرکل حزب‌الله شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان، به اجرا گذاشته شد در تاریخ رژیم کودک‌کش صهیونی بی‌سابقه بود. دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع طی این عملیات با پرتاب صد‌ها موشک پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس در شهر‌های مختلف ازجمله تل‌آویو را مورد هدف قرار دادند و خسارات سنگینی بر سردمداران رژیم جنایتکار تحمیل کردند.

نفس انجام این عملیات، باوجود تهدیدات ضمنی قدرت‌های صاحب‌نام مبنی بر عدم انجام عملیات انتقام‌جویانه، نمایانگر شجاعت، عقلانیت و آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی از یکسو و ناتوانی دشمن صهیونی از سوی دیگر هست. علاوه بر این عملیات وعده صادق ۲ پیام‌ها و پیامد‌هایی دارد که به چند مورد آن اشاره می‌شود.

-انجام این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران به‌هیچ‌وجه اجازه نقض حاکمیت خود را به هیچ‌یک از قدرت‌های کوچک و بزرگ، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای نخواهد داد و از تهدید هیچ قدرتی آنگاه‌ که منافع ملی در میان باشد واهمه‌ای ندارد

-انجام این عملیات با چنین گستردگی نشان داد پاسخ جمهوری اسلامی به هر نوع نقض حاکمیت و شرارت سهمگین، کوبنده و غیرقابل وصف خواهد بود

-انجام این عملیات در این مقطع زمانی ضمن این‌که خویشتنداری جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد ثابت کرد اگر خواسته‌هایش از مسیر متعارف تأمین نشود قدرت احقاق حق خود را ولو با قدرت نظامی دارد

-این عملیات ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران قدرت اول منطقه هست و می‌تواند اقتدارش را در مسیر تأمین امنیت منطقه قرار دهد.

-عملیات وعده صادق ۲ باعث دلگرمی، اقتدار و قدرت روزافزون گرو‌های مقاومت شد و امید به پیروزی نهایی آنان را صدچندان کرد.

-عملیات وعده صادق ۲ به کشور‌های ضعیف منطقه این پیام را داشت که به پشتیبانی‌ها و حمایت‌های آمریکا و برخی کشور‌های غربی دل‌خوش نباشند و عوامل تأمین امنیت منطقه را در وعده‌های پوشالی دولت‌های غربی دنبال نکنند.

-وعده صادق ۲ به‌طور عملی نشان داد خون‌های به‌ناحق ریخته شهدای بزرگ مقاومت هدر نخواهد رفت و در زمان لازم و هنگام مقتضی گردابی خواهد شد برای غرق ساختن و نابودی جنایتکاران.

-این عملیات غرورآفرین نشان داد در هنگامه هماهنگی میدان و دیپلماسی اتفاقات خوشایند که باعث غرور ملی هست پیش خواهد آمد که دل هر مسلمانی را در اقصی نقاط عالم شاد خواهد کرد.

-در آخر این‌که مردم ایران اسلامی و فرماندهان و رزمندگان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی و… نباید مغرور این پیروزی‌ها باشند و هر آنچه اتفاق افتاده را باید لطف و کرم باری‌تعالی و الطاف امام زمان (عج) و درایت‌های ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بدانند و به درگاه خداوند بزرگ شاکر باشند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل