نماد سایت مجاهدت

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در پی درگذشت مادر شهیدان «سکوند»

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در پی درگذشت مادر شهیدان «سکوند»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، در پی درگذشت حاجیه «شوکت دستغیب» مادر گرامی شهیدان «روح الله و فضل الله سکوند» سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با صدور پیام تسلیتی درگذشت این بانوی  گرانقدر را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت اسوه صبر، ایثار و مقاومت حاجیه خانم «شوکت دستغیب»، والده گرانقدر شهید والامقام  موجب تاسف و تاثر  شد.

صلابت و نجابت مادران شهدا برای تمام بانوان این سرزمین بهترین الگو می‌باشد که با ایمان و اعتقادی راسخ فرزندانی بصیر و شجاع تربیت کرده و در دفاع از انقلاب و اسلام از عزیزان خود گذشته و صبر و شکیبایی اختیار کردند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهیدان «سکوند»، برای آن مرحومه مغفوره رضوان الهی و برای بازماندگان صبر بر این مصیبت را مسئلت دارم‌.

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان

 بنابراین گزارش شهید «روح الله سکوند» سال 66 فرمانده اطلاعات عملیات گردان مالک اشتر سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بود که در ارتفاعات گُمُوی  سلیمانیه عراق به شهادت رسید. شهید «فضل الله سکوند» از سربازان سبزپوش نیروی انتظامی  سال 63 در دیگری با منافقان در دربندی خان پاوه کردستان  و جانباز مرحوم یدالله سکوند پس از سالها تحمل مجروحیت  ناشی از دوران دفاع مقدس در سال 88 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل