نماد سایت مجاهدت

پیشکسوتان دفاع مقدس پیشران تحقق جهاد تبیین هستند

پیشکسوتان دفاع مقدس پیشران تحقق جهاد تبیین هستند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در دیدار با «علی اسلامی» جانباز ۶۶ درصد ارتش و «یعقوب حسینی» رزمنده نیروی هوایی ارتش در رشت با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس تندیس زنده ایثار و غیرت هستند، اظهار داشت: این افراد به‌عنوان گنجینه معنوی و با ارزش جامعه، افرادی بی ادعا و بی منت هستند که با کمترین توقع و انتظار زندگی می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان جهاد تبیین را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی دانست که باید با محوریت امیدآفرینی، تبیین دستاورد‌های انقلاب و ترسیم آینده درخشان انقلاب محقق شود و تصریح کرد: جوانان با بهره‌گیری ظرفیت‌ها و دستاورد‌های معنوی دفاع مقدس، باید به خودباوری و «ما می‌توانیم» برای رسیدن به ایرانی قوی دست پیدا کنند.

وی افزود: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که در بسیاری از حماسه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند، نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند و پیشران تحقق جهاد تبیین و حرکت کشور به سمت ایرانی قوی هستند.

در این دیدار، ناخدا «حبیب‌علی شعبانی» مدیرکانون بازنشستگان آجا در گیلان و سرهنگ بازنشسته «اصغر باژرنگ» و سرهنگ «اسماعیلی» مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل