مجاهدت

یادواره شهدای روستای اختیارآباد کرمان برگزار شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت هفته بسیج، یادواره شهدای روستای اختیارآباد از توابع کرمان با حضور مردم و خانواده شهدا شامگاه، سوم آذرماه در گلزار شهدای اختیار آباد برگزار و از خانواده شهید «علی عامری» شهید روحانی شاخص سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.

حجت‌الاسلام «کاظم عامری» امام‌جمعه کاظم‌آباد در این مراسم با بیان اینکه شهیدان زنده جاویدان هستند و ما به شهدا پناه آورده‌ایم و راه آنها را ادامه خواهیم داد، در مورد شهید عامری اظهار داشت: شهید عامری در سال ۱۳۵۳ وارد مدرسه علمیه قم شد. این شهید اولین روحانی بود که به‌عنوان مُبلغ به جازموریان در جنوب کرمان اعزام می‌شوند و مردم برای ساختن آینده استان ایشان را لایق می‌دانستند.

وی در ادامه به بخشی از اقدامات شهید عامری پرداخت و افزود: او بسیار به درس اهمیت می‌داد. گذشت بالایی داشت و به‌دنبال انتقام نبود. شهید عامری نقش مهمی در واگذاری زمین به افراد نیازمند داشت و حتی در این راه قطعه زمین خود را به نیازمند هدیه داد.

امام‌جمعه کاظم‌آباد با بیان اینکه شهید عامری در سال ۱۳۶۳ به شهادت رسید، افزود: شهید عامری به همراه ۲ برادر خود برای دفاع از انقلاب و نظام در جبهه حضور یافت و هر سه برادر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت‌الاسلام محمدعلی رضا‌پور، نیز در این مراسم با بیان اینکه باید به تفاوت‌های خود با شهدا توجه و برای رسیدن به ویژگی‌های آنها تلاش کنیم، گفت: شهدا به عهد خود با خداوند پای‌بند بودند. آنها اگرچه معصوم نبودند اما معصوم از دنیا رفتند.

وی گفت : همانگونه که شهدا در عهد خود با خداوند صادق بودند ما نیز باید پیرو آنها باشیم و وصیت شهدا را بخوانیم.

 
یادواره شهدای روستای اختیارآباد کرمان برگزار شد
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل