نماد سایت مجاهدت

یووه ۰-۴ اتلتیکو؛ بی‌رحم مقابل تیم سابق!

یووه ۰-۴ اتلتیکو؛ بی‌رحم مقابل تیم سابق!



اتلتیکومادرید در دیداری دوستانه در تورین و با هت تریک آلوارو موراتا و تک گل ماتیس کنیا، با نتیجه ۰-۴ از سد یوونتوس گذشت.

به گزارش مجاهدت از مشرق، آلوارو موراتا دو فصل موفق را در یوونتوس سپری کرد و مکس آلگری همچنان به شدت خواهان بازگشت این بازیکن به تورین است. امشب دو تیم یوونتوس و اتلتیکومادرید در مسابقه ای دوستانه به مصاف هم رفتند و تیم مهمان با سه گل آلوارو موراتا و گل ماتیس کنیا موفق شد در ایتالیا به برتری دست یابد.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ بود که آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی و ۲۹ ساله این تیم روی پاس ژوائو فلیکس صاحب موقعیت گلزنی شد و موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند. دقایقی بعد تیم مهمان صاحب یک ضربه پنالتی و بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد، اما ضربه ژوائو فلیکس دقیق نبود و راهی به دروازه بیانکونری پیدا نکرد.

اما حملات اتلتیکو ادامه یافت و در دقایق پایانی نیمه نخست، این بار آلوارو موراتا روی ارسال ناهول مولینا صاحب فرصت شده و برای دومین بار موفق به گلزنی در این مسابقه شد. اما تیم اسپانیایی در نیمه دوم نیز نمایشی هجومی داشت و ستاره گلزن اتلتیکو در دقیقه ۶۳ و روی ارسال توماس لمار هت تریک خود را تکمیل کرد تا شب فوق العاده ای برابر تیم سابقش داشته باشد. در ادامه دو تیم تعویض های زیادی انجام دادند و جریان مسابقه آرام شد. در اواخر مسابقه ماتیس کنیا نیز توانست یک بار دیگر دروازه یوونتوس را باز کند و اختلاف به چهار گل رسید. در ادامه اتفاقی روی دروازه دو تیم رخ نداد و اتلتیکو در آخرین بازی دوستانه خود با چهار گل در تورین برابر یوونتوس به برتری دست یافت.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل