نماد سایت مجاهدت

یک انتصاب جدید در خانواده سازمان تبلیغات اسلامی

یک انتصاب جدید در خانواده سازمان تبلیغات اسلامی


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در حکمی علیرضا‌ نائینی را به عنوان مدیرعامل جدید موسسه دیده گستر فرهنگ بینا منصوب و معرفی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
«برادر ارجمند و انقلابی، جناب آقای علیرضا‌ نائینی
شناخت مخاطب، حوزۀ اثر و میدان، یکی از کلیدی‌ترین نقاط عزیمت در طراحی و اجرای اقداماتِ فرهنگی است؛ بر این ‌اساس، سازمان تبلیغات اسلامی، همواره تلاش کرده، فهمی نزدیک به ‌واقع از عرصه‌ها و صحنه‌های مأموریتیِ خود داشته باشد و بر اساسِ شناختِ وضعیت فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌ریزی و عمل کند.

تأسیسِ مؤسسۀ بینا، اقدامی برای تحققِ این مهم بود و امروز پس از سه سال تلاش و ابتکار و ممارست، به نهالی بالنده تبدیل شده است و محصولات و خدمات متنوعی را به سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای سیاست‌گذار و عمل‌گرای عرصۀ فرهنگ، تقدیم کرده است.

امید که در گام دومِ حرکت، نهال قدکشیدۀ بینا، به درختی پرثمر تبدیل شود و بیش ‌از پیش، سیاست‌گذاران، مدیران و فعالانِ عرصۀ فرهنگ، از محصولات آن بهره‌مند شوند.

با این امید، جناب‌ عالی را با نظر به تعهد و تجارب ارزنده‌تان، به‌عنوان «مدیرعامل موسسه دیده گستر فرهنگ بینا» منصوب می‌کنیم.

انتظار می‌رود این مرکز، علاوه بر رصدِ روشن، جامع و علمیِ وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور، به گردآوری، تولید و پایش داده‌های این حوزه، به‌عنوان یک ابزار مؤثر و کارآمدِ سیاست‌گذاری نگاه کند و همچنین به شناسایی و اولویت‌بندی مسائل و آسیب‌ها بپردازد و با اتصال به مراکز حوزوی، دانشگاهی، علمی، سیاست‌گذاری و اجرایی کشور، پشتیبانی لازم را برای رسیدن به سیاست‌ها و راهبردها و راهکارهای کارآمد و کارگشا معمول دارد.

در پایان از زحمات خالصانۀ جناب آقای سید طه‌رضا نیرهدی و همکارانشان در تأسیس و توسعۀ مؤسسه بینا صمیمانه قدردانی می‌کنم و توفیق شما و همکارانتان را در این مسیر از خداوند متعال مسألت دارم.
محمد قمی»

انتهای پیام/ 121

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل