نماد سایت مجاهدت

اجازه نفوذ به دشمنان ایران اسلامی را ندهید

نگذاريد دشمن در راه امام نفوذ کند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «رمضان مراد خاني» فرزند کاظم در ۳ خرداد سال ۱۳۴۳ در شهر آبدانان دیده به جهان گشود. تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داد و برای انجام خدمت سربازی وارد ارتش شد و به جبهه رفت و سرانجام در ۱۵ مهر 1367 در منطقه كردستان به شهادت رسيد. مزار اين شهيد گرانقدر در شهرستان آبدانان قرار دارد.

بخشی از وصیتنامه شهیدمراد خانی:

وصیت من این است که از اسلام و قرآن و امام [خمینی (ره)] حمایت کنید و دست از مبارزه علیه آمریکای جنایتکار برندارید. برادران ایمانی من، اسلام دین مقدس و همه جانبه‌ای است که به حمد خدا نصیب جامعه ما شده است؛ بنابراین بر یکایک افراد جامعه لازم است که از آن حمایت کنند.

عصر ما عصری است که باید همه مسلمانان متعهد باشند و ید واحده و استوار و محکم باشند، همه ما چند صباحی در این دنیا زندگی می‌کنیم و هرکسی با توشه‌ای باید این مهمانسرای فانی را ترک کند و برای جواب دادن در محضر پروردگار حاضر گردد. از برادران و خواهران و از همه مردم مسلمان می‌خواهم که هر کاری را انجام می‌دهند و هر سخنی را که می‌گویند و حتی راه رفتن آن‌ها برای خدا باشد.

توصیه می‌کنم که نفاق، دروغ، غیبت و حسادت و گناهان دیگر را از خود دور کنند و پرهیزکاری و باتقوی باشند. از همه ملت عزیز و هموطنان گرامی می‌خواهم که دفاع از جامعه اسلامی را ادامه داده و از هیچ چیز خود، حتی جان خویش، دریغ نکنند و گوش به فرمان رهبر باشند تا کشتی جمهوری اسلامی را با همت شما مردم غیور به ساحل نجات و رستگاری برساند. راه امام و خط مشی امام و آرمان‌های اسلامی را حفظ کنید و نگذارید که دشمن در آن‌ نفوذ کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل