نماد سایت مجاهدت

با تمام وجود از جمهورى اسلامى دفاع كنيد

با تمام وجود از جمهورى اسلامى دفاع كنيد/با سلام و خسته نباشید -ویرایش شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «عبدالله محسنی» فرزند مراد در یکم شهریورماه ۱۳۴۵ در روستای قبله از توابع شهرستان چوار متولد شد. تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش گذراند. در ابتدای جوانی یعنی سال ۱۳۶۴ ازدواج کرد.

با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام در ۸ خرداد ۱۳۶۵ در جبهه چنگوله به شهادت رسید. مزار این شهید در صحن امام زاده علی صالح (ع) قرار دارد.

بخشی از وصیت نامه شهید محسنی:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت پدر و مادر عزیز سلام عرض مى‌کنم. آخرین لحظات بار سفر بستن است، و زمان هم کم و لذا چند کلمه‌اى را به عنوان وصیت خدمت شما و امت شهیدپرور تقدیم مى‌نمایم. پدر و مادرم خدا را شاهد مى‌گیرم این راه را با شناخت کامل انتخاب کردم و از همه شما طلب مغفرت و آمرزش دارم و مرا حلال کنید و یقین بدانید ما از بین نرفته‌ایم و زنده‌ایم طبق فرمان پروردگار شما هم مقاوم باشید که خداوند اجر مى‌دهد.

اى امت دلیر و شهیدپرور به گفته امام بزرگوارمان خمینى بت‌شکن این کشور متعلق به آقا امام زمان است، مخالفت با جمهورى اسلامى مخالفت با قرآن است. امروز حمایت از جنگ لبیک گفتن به آقا اباعبدالله در روز عاشورا است با تمام وجود از جمهورى اسلامى دفاع کنید و گرنه خون هزاران شهید از صدر اسلام تاکنون پایمال گردیده است.

از کلیه عزیزان خواهان این هستم که مانند حضرت على (ع) و امام حسین (ع) از اسلام دفاع کنید. برادران عزیز و دیگر اقشار مختلف مردم اسلام پیروز است و براى پیروزى بجنگید و چند سخن دیگر با عزیزان رزمنده، از اسلام دفاع مسلحانه کنید تا انشاءالله دین اسلام در سراسر جهان گسترش یابد و مشتاقانه دفاع کنید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل