نماد سایت مجاهدت

تشییع باشکوه مردم استان قزوین از شهدای گمنام دوران دفاع‌مقدس

تشییع باشکوه مردم استان قزوین از شهدای گمنام دوران دفاع‌مقدس


سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، با قدردانی از حضور گسترده مردم استان در مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام، اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فاطمیه (س) پیکر مطهر 8 شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مسئولان و مردم شهید پرور استان وارد قزوین شدند که با استقبال باشکوه مردم در بدو ورود شهدا و همچنین حضور در هیئات، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و آموزشی قرار گرفتند.

وی با اشاره به مراسم تشییع شهدای گمنام در قزوین گفت: پیکر مطهر هشت شهید گمنام استان همزمان در قزوین و با حضور کم نظیر شهروندان از مقابل مسجد امام خمینی (ره) در بلوار رزمندگان (غیاث آباد) به سمت مجتمع فرهنگی و آموزشی امام حسن عسگری (ع) واقع در شهرک کوثر تشییع شد.

سرهنگ امیری مقدم ادامه داد: پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و آموزشی امام حسن عسگری (ع) و با حضور گسترده مردم در قزوین تدفین شد.

وی افزود: دو پیکر شهید گمنام دیگر در قزوین در مکان های معراج الشهدای قزوین و دانشگاه فرهنگیان تدفین شد.

این مسئول تصریح کرد: 5 شهید گمنام دیگر دوران دفاع مقدس در شهرهای رازمیان، تاکستان، اسفرورین، شهرصنعتی البرز و شهرک نصرت آباد با حضور باشکوه مردم تشییع و تدفین شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در پایان از حضور گسترده مردم استان قزوین در مراسم تشییع و تدفین هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل