نماد سایت مجاهدت

جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست

جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه، خراسان شمالی در مراسم محوری گرامیداشت شهادت سید حسن نصرالله و جشن پاسخ به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: هنوز پیکر مطهر شهید سید حسن نصرالله دفن نشده بود که انتقام ایشان گرفته می شود.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در این اقدام سپاه، ارتش و مردم در کنار یکدیگر بودند، زیرا اگر مردم پای کار چنین اقدامی نباشند، نیرو‌های نظامی به تنهایی توفیق کسب نمی‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به آیات قرآن کریم، خاطرنشان کرد: اگر ما عقب نشینی کنیم، دشمن جلوتر خواهد آمد؛ آنها مقابل ما کوتاه نخواهند آمد و دشمنی و خباثت می‌کنند و ده‌ها سال قبل کشور‌های مسلمان مقابل ایجاد کشوری جعلی در منطقه کوتاه آمدند، اما آنها قدم به قدم جلو آمدند.
 
وی تاکید کرد: در جنگ شش روزه با اعراب کشور‌های عربی فریب خورده و عقب نشینی کردند؛ اکنون نیز به ایران پیغام دادند که پاسخی ندهید تا آتش بس رخ دهد.
 
وی با اشاره به شعار از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی، گفت: این شعار زمانی که انقلاب اسلامی رخ داد با چالش مواجه شد؛ جبهه مقاومت مولود انقلاب هست و پس از انقلاب اسلامی اسرائیل متوقف شد.
 
نوری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست، عنوان کرد: از صدر اسلام تاکنون، اسلام آغازگر جنگ ها نبوده و اکنون نیز ما شروع نکردیم، آنها فلسطین را غصب کردند، شهدای مقاومت و شهید سید حسن نصر الله و شهید اسماعیل هنیه را و مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان را ترور کردند و ما را مجبور به مقابله کردند و ما صرفاً دفاع می‌کنیم، اما اگر مبارزه نکنیم، قدم‌های دشمن قابل پیش‌بینی نخواهد بود.
 
انتهای پیام/ 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل