نماد سایت مجاهدت

رمز آزادسازی خرمشهر اعتقاد به خدا است

رمز آزاد سازی خرمشهر اعتقاد به خدا است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «قاسم حسن زاده» معاون اداره‌کل‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت آزاد سازی سوم خرداد که در تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان اظهار داشت: این داغ سنگینی است چون منش و رفتار این بزرگوار از نزدیک دیده و شیفته آن شده بودم.

وی با اشاره به اهمیت آزاد سازی خرمشهر افزود: دشمنان آمده بودند که بمانند و فتح خرمشهر برای آنها مهم بود.

حسن زاده عنوان کرد: که مادر عملیات بیت‌المقدس معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی رابه نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دادیم این خود یکی از بزرگترین دستاوردهای این عملیات بوده است دستاورد دوم این عملیات اتحاد نیروهای مسلح و مردم وقدرت رهبری حضرت امام خمینی ره می‌باشد که دشمنان انقلاب هم در برابر این مدیریت سر تعظیم فرود آوردند و رمز آزادسازی خرمشهر استقامت، ولایتمداری و ایمان به خدا بود

این مسئول اضافه کرد: تا قبل از عملیات وعده صادق خیلی‌ها جرأت و جسارت نمی‌کردند چیزی به این رژیم صهیونیستی بگویند ولی امروز دنیا در مقابل آنها ایستاده‌اند و این یک خرمشهر بود.

وی یادآور شد: به فرمایش مقام معظم رهبری امروز در ژاپن مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی گفته می‌شود و دیدیم چه کسی زبان دنیا را بلد است.

معاون اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیدالشهدای خدمت با اقتدار در سازمان ملل عکس سردار سلیمانی و قرآن را بالا برد.

وی بیان داشت: اگر قرار است خرمشهرهای دیگر آزاد شود، با وحدت، انسجام، ولایتمداری خود را حفظ کنیم و ما باید پشت سر ولایت حرکت کنیم و مسیر حق بشناسیم.

‌حسن زاده یادآور شد: نام آیت الله رئیسی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل