نماد سایت مجاهدت

مسیری که شهید رئیسی می‌رفت حتما به شهادت ختم می‌شد

مسیری که شهید رئیسی می‌رفت حتما به شهادت ختم می‌شد


سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در مسجد امام خمینی (ره) لشکر ۱۶ زرهی در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: برای رسیدن به مقام رفیع شهادت یکسری ویژگی‌هایی لازم است که از جمله آن می‌توان به؛ خالص بودن برای پروردگار، اهل تلاش و کوشش در راه رضای خداوند، مردمی بودن و ولایتمدار بودن اشاره داشت که رئیس جمهور شهید و همراهان وی این ویژگی‌ها را داشتند.

وی افزود: مسیری که آیت الله رئیسی با خلوص کامل برای خدمتگزاری به خلق الله در پیش گرفته بود مشخص و معین بود که در نهایت به عاقبت بخیری و شهادت ختم می‌شود و این بالاترین اجر و پاداش برای یک انسان مومن در این دنیا می‌تواند باشد.

سرهنگ امیری مقدم بیان داشت: شهید رئیسی به مانند شهید رجایی عزیز مردم ایران و قزوین از خود الگویی ارائه داد که کار را برای خدمتگزاران جمهوری اسلامی خصوصا روسای جمهور بعدی سخت‌تر خواهد کرد چرا که انتظارات مردم با شهادت شهید رئیسی و همراهان وی از خادمان خویش به شدت بالا رفته است.

وی ادامه داد: البته مایه مباهات و افتخار است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهادت همچنان باز است و کارگزاران و مسئولان صادق و پر تلاش ان شالله می‌توانند به این مهم دست یابند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل