نماد سایت مجاهدت

نویسندگان حوزه ادبیات پایداری نقدپذیر باشند

نویسندگان حوزه ادبیات پایداری از نقد نترسند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (پنج شنبه) در جلسه نقد کتاب « نامه سرخ ماه» اظهار داشت: انتقال اخلاق و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به عهده نویسندگان ادبیات پایداری است.

وی با بیان اینکه نویسنده حوزه ادبیات پایداری باید دارای اراده‌ای قوی باشد، افزود: وقتی ما در حوزه رسالت ورود پیدا می‌کنیم، تا آخر نباید بترسیم چون اگر ترسیدیم آن کار عظمت پیدا نمی‌کند.

سردار ظفری تصریح کرد: ما وقتی نمی‌ترسیم که همه چیز را تحمل کنیم و وقتی اثر بزرگ می‌شود که همه در خصوص آن حرف و نظر دهند.

وی با تاکید بر اینکه نویسندگان حوزه ادبیات پایداری نباید از نقد بترسند، گفت: ممکن است کسی معرفت و شناخت نداشته باشد و کتاب را نقد کند و گاها از جانب پیشکسوتان هم این اتفاق می‌افتد، اینکه فرد جرات داشته و در این عرصه ورود پیدا کرده قابل تقدیر است‌.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان  خاطرنشان کرد: افراد تا بزرگ نشوند، جامعه بزرگ نمی‌شود و علت اینکه بزرگان و رهبران دینی ما در طول تاریخ موفق به پیشرفت اهداف نشدند، این است که ما یک شخص را بزرگ داشتیم و در کنار آن افراد بزرگ نشدند.

وی یادآور شد: خاصیت انقلاب اسلامی در دل یک نظام ولایی، این است که افراد از سطح عادی بودن عبور کنند و در تراز رهبران جامعه قرار گیرند.

سردار ظفری متذکر شد: پیشکسوتان به افراد اجازه دهند بزرگ شوند، زیرا بزرگ شدن حق هر فردی است؛ همچون یک کودک که به مرور زمان از لحاظ جسمی و عقلی رشد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: افراد جوان هم سعی کنند به سمت تکامل پیش روند و هیچ وقت از حرف‌های دیگران ناراحت نشوند و این راه شجاعت و اخلاص خود را تقویت کنند‌.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل