نماد سایت مجاهدت

پایش سلامت ۱۷۱۲ ایثارگر انجام می‌شود

پایش سلامت ۱۷۱۲ ایثارگر انجام می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی اجرای طرح پایش سلامت با حضور «اکبر کشاورز نجفی» رئیس، «رضا بهرامی» معاون و کارشناسان تعاون و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، کشاور زنجفی اظهار داشت: پایش سلامت یک هزار و ۷۱۲ ایثارگر شهرستان قزوین به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی جامعه هدف تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

این مقام مسئول تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، پیشگیری از هزینه‌های درمان، کمک به بهبود سلامت و کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگران را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین بیان کرد: طرح یاد شده توسط ۴ پزشک معتمد بنیاد با حضور در منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح، پزشکان با انجام معاینات، وضعیت سلامتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بررسی می‌کنند و در صورت داشتن، بیماری اقدامات لازم را جهت درمان آن‌ها انجام خواهند داد.

کشاورز نجفی افزود: همچنین پزشکان پایش سلامت در صورت لزوم و تشخیص، دارو و اقلام مورد نیاز را در اختیار جامعه ایثارگران قرار خواهند داد.

طرح پایش سلامت از والدین و همسران شهدا، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و جامعه هدف بنیاد که مشمول دریافت ماده ۲۲ و ماده ۲۶ و حق‌پرستاری‌بگیر بنیاد باشند، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل