نماد سایت مجاهدت

کارگروه محتوای برنامه‌های تلویزیونی هفته دفاع مقدس قزوین برگزار شد

کارگروه محتوای برنامه‌های تلویزیونی هفته دفاع مقدس قزوین برگزار شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، کارگروه تخصصی محتوای برنامه‌های هفته دفاع مقدس قزوین با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، مسئولان صدا و سیمای مرکز استان و نمایندگان نیروهای مسلح استان، ظهر امروز (یکشنبه) در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین یگان های نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی استان قزوین برقرار است و امیدواریم با همکاری صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه های متنوع و تاثیرگزاری برای نسل جدید جامعه استان به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس در شبکه قزوین ابراز کرد: فیلم های سینمایی دفاع مقدسی، مستند، برنامه‌های گفت‌وگو محور با فرماندهان نیروهای مسلح استان، خانواده های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، پخش زنده برنامه با موضوع دفاع مقدس، نماهنگ‌های دفاع مقدس و … از جمله ویژه برنامه‌های شبکه‌ قزوین است که در هفته دفاع مقدس روی آنتن می‌رود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برنامه «اینجا بهشت» با موضوع دفاع مقدس هر شب از 30 شهریور به مدت 10 روز، بصورت زنده و بعد از نماز مغرب و عشا از شبکه قزوین پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل