نماد سایت مجاهدت

تبعات ترور شهید «سلیمانی» گریبان آمریکا را گرفت

تبعات ترور شهید «سلیمانی» گریبان آمریکا را گرفت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در یادواره شهدای امنیت و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در مسجد مقدس زاده ساوه با اشاره به اینکه کفر شامل دو قسم کفر بر کافران و کفر بر مومنان است، اظهار داشت: هر مومنی علاوه بر داشتن ایمان باید کفر به طاغوت هم داشته باشد و یقین بداند که  عاملان ایجاد کننده کفر در جامعه تباه خواهند شد و خانه ای که آنها بنا می کنند بیت عنکبوت است و اگر غربزدگان اجازه دهند و شجاعت به خرج دهند بساط کافران نیز نابود خواهد شد.

پناهیان با بیان اینکه سیاسیون و کارگزاران باید کفر به طاغوت داشته باشند، در غیر این صورت تعلیمات دینی جامعه ما مانند تعلیمات دینی بنی امیه خواهد بود، تصریح کرد: کسی که مومن به خدا باشد و کفر به طاغوت نداشته باشد ایمانش تبدیل به کفر می شود‌.

وی عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی عمر خویش را صرف این مفهوم کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و با یک قلب پر از کفر به طاغوت و ایمان به خدا به قلب دشمن می‌زد.

حجت‌الاسلام پناهیان با تاکید بر لزوم قویتر شدن در برابر طاغوت عنوان کرد: استکبار جهانی طاغوتی است که نابود شدنی و فناشدنی بوده و امروز الکی زنده است چرا که براساس آیه قرآن ان الباطل کان زهوقا یعنی باطل تباه و نابود خواهد شد.

وی با اشاره به رسوا شدن منافقین و فتنه گران در آخر الزمان گفت: وقتی طاغوت قدرت ندارد این جبهه حق است که پیروز است و فتنه ها، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت هستند تا بساط کفر و طاغوت برچیده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به بی اثر بودن توطئه های دشمنان یادآور شد: آمریکا از نفوذ سردار سلیمانی در منطقه غافل بود و پس از ترور این شهید تازه متوجه شد که چه اقدام احمقانه ای انجام شد و تبعات آن گریبان آنها را گرفت.

وی تاکید کرد:  سردار شهید سلیمانی با جان دادن خود که بهترین نوع مرگ یعنی شهادت برای او رقم خورد، دشمن را خوار و ذلیل و کفر را لگدمال کرد و شب شهادت او گرچه دلگیر است اما برای ملت ایران شب پیروزی بر کفر است چرا که هیمنه دشمن با ترور سردار دلها بر خاک مالیده شد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مشکلات و فتنه ها برای امتحان و سنجش برادری و مودت بین یکدیگر  است تا مواسات و همدلی تقویت شود، اگر دلها بهم نزدیک شد و کفر به طاغوت عینیت یافت، ظهور امام زمان (عج) صورت خواهد گرفت.

وی افزود: سختی ها و مشکلات برای آن است که خالص و مخلص شویم و  میدان فداکاری و نیز توفیق شهادت هم برای ما بوجود آید و همدلی ها صورت گیرد تا بتوان در راه خدا و سربازی حضرت مهدی (عج) جان داد.

حجت‌الاسلام پناهیان بیان داشت: برخی نمی‌خواهند چشمان خود را باز کنند و ابرقدرتی جمهوری اسلامی ایران را ببیند. طاغوت هیچ وقت قدرت ندارد و  این جبهه حق است که قدرتمند بوده و زمینه زوال و انزوای باطل را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونسیتی با همه امکانات و تجهیزات در جبهه باطل است پس روز به روز ضعیف تر می شود و در عوض جبهه حق قویتر و قدرتمند شده و هر توطئه ای که علیه جبهه اسلام می چینند نقش برآب شده و خنثی می شود و عده معدودی می‌توانند بر لشکر انبوه آنان غلبه کنند.

مداحی و شعر خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل