نماد سایت مجاهدت

هدف‌تان پیروی از احکام متعالی امام عزیزتان باشد

هدف‌تان پیروی از احکام متعالی امام عزیزتان باشد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان، «علی زنگی‌آبادی» چهارم خرداد سال ۱۳۴۲ در «کرمان» دیده به جهان گشود. وی تا پایان مقطع متوسطه در رشته برق تحصیل کرد. کارمند آموزش و پرورش بود که به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام ششم تیر سال ۱۳۶۱، با سمت دیده‌بان در کوشک بر اثر برخورد با مین به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «علی زنگی‌آبادی»

چه نیرویی بالاتر از نیروی ایمان، چه مسافرتی بهتر از هجرت به سوی کربلا، کدام خانه بزرگوارتر از سنگر و کدام نماز بهتر از نماز در جبهه با قلب صاف پاک‌شده از زنگار گناه. چه مناجاتی از مناجات دعای کمیل رزمندگان با خلوص‌تر.

چه ندایی از صدای الله‌اکبر حمله بر کفر پرطنین‌تر، چه عشقی از شهادت والاتر و چه معشوقی از خداوند برتر و بالاخره کدام نیرو است که این عشق را فراهم می‌کند؟ راستی اگر می‌خواهید حقیقت را درک کنید، به میعادگاه عشق و ایثار و خون بیایید. به امید پیروزی همه‌جانبه اسلام بر کفر و به امید فجر امام زمان (عج) و با دعای خیر به رهبر کبیر انقلاب.‌

ای خانواده عزیز! شما را به خدا سوگند که اگر شهید شدم، هرگز برایم گریه و زاری نکنید و چرا خوشحال نباشید، مگر جشن شهادت چه عیبی دارد و هرگز روحم را با ناله کردن آزار ندهید؛ و سخنی با همه برادران و خواهران مسلمان:‌

ای ملت عزیز! امام امت و یاور مستضعفان جهان را تنها نگذارید و تا می‌توانید هدف‌تان پیروی از احکام متعالی امام عزیزتان باشد، فقط با این عمل است که اسلام پیروز می‌شود و دیگر سخنم این است که اسلام را از یاد نبرید و جبهه‌های جنگ علیه کفر را با هر قوه و نیرویی می‌توانید یاری کنید.

در آخر لازم است که متذکر شوم هرگز راضی نیستم که در مرگم ناراحت شوید، خصوصاً برادرانی که به هر نحوی با آن‌ها رابطه‌ای داشته‌ام و از خرج کردن هرگونه تبلیغات اعم از عکس یا پوستر از این بنده گناهکار خودداری کنید که راضی نیستم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل