نماد سایت مجاهدت

حسن‌زاده: هدف ما تربیت نیروی انسانی توانمند در مدیریت شهری است/ سند راهبردی بسیج شهرداری تهران رونمایی می‌شود

سرهنگ حسن‌زاده: هدف ما تربیت نیروی انسانی توانمند در مدیریت شهری هست/ سند راهبردی بسیج شهرداری تهران رونمایی می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ «محمدمهدی حسن‌زاده» مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران صبح امروز (یکشنبه) در گردهمایی فرماندهان و مسئولین سازمان بسیج شهرداری تهران (عهدیاران ۵) با بیان اینکه ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرداری دارای مسئولیت هستند، اظهار داشت: امروز باید بسیجیان شهرداری از تجربیات پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در اقدامات و کار‌های خود استفاده کنند. 

سرهنگ حسن‌زاده افزود: امروز و در عهد یاران ۵ سند راهبردی بسیج شهرداری رونمایی خواهد شد و برای ادامه مسیر از آن استفاده خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ هویت بسیج شهرداری و پویایی آن مورد تاکید قرار گرفت، گفت: در گام اول خلاء‌ها و ظرفیت‌ها مورد شناسایی شد و سند راهبردی بسیج شهرداری تدوین و تکمیل شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات گفت: بازنگری منابع انسانی در سازمان بسیج صورت گرفت و امروز از نخبگانی که در شهرداری بودند در رده‌های بسیج در حال فعالیت هستند.

سرهنگ حسن‌زاده خاطرنشان کرد: اندیشه‌ورزی سرلوحه اقدامات سازمان بسیج هست و اقدامات ما دیگر همچون گذشته نیست و بسیجی محوری برای ما مهم هست. 

مسئول بسیج سازمان شهرداری تهران با بیان اینکه خانه‌های هنری یکی پس از دیگری در حال راه‌اندازی هست، گفت: امروز خانه‌های شاعران، مداحان و عکاسان راه اندازی شده و مراکز دیگر هم در تهران راه‌اندازی خواهد شد. 

سرهنگ حسن‌زاده گفت: یکی از اهداف ما شناسایی ظرفیت‌های مختلف منابع انسانی در راستای توانمندسازی برای کمک به مدیریت شهری هست. 

انتهای پیام/ ۲۴۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل